Se på teksten ovenfor. Den er hele kernen i mit arbejde.
Jeg arbejder fra hjertet og ud fra en ærlig interesse i, at mine kunder skal føle sig godt tilpas.
Alle stylister siger i bund og grund det samme, men vi er vidt forskellige -heldigvis.
Næ, det det handler om kemi og at man virkelig SER det menneske, der har lukket en ind i de inderste gemmer.
Mit job handler selvfølgelig om, at jeg kan se, hvad der klæder min kunde, men nok mest af alt om NÆRVÆR og både se og høre de ting, der bliver sagt og ikke sagt.
For tøj og udseende kan være en ret følsom affære…
Min forbrydelse
I 2011 er der sket mange personlige/familiemæssige ting, som har krævet min opmærksomhed. Samtidig er min kundegruppe og ikke mindst tilmeldingerne til mine stil og makeupkurser eksploderet! Jeg er god til mit fag, men SÅ mange datoer og tilmeldinger (ved siden af alle mine andre kunder) + mit personlige liv, har bragt mig ud af kurs. Det har betydet, at jeg simpelthen har overset nogle mails fra skønne kvinder, der ville have mine råd. Det er en forbrydelse!
Jeg kender selv følelsen, når jeg ikke får svar – jeg føler mig overset og at jeg ikke er vigtig nok, til at få svar. Den grimme følelse har jeg midt i mit kaos givet videre. Stik imod mine kerneværdier. Selvom det ikke var min intention, så er det det jeg har gjort. Undskyld.
Nye boller på suppen og ud af suppedasen
Jeg har erkendt, at jeg ikke kan tage mig af alle ting alene. På et tidspunkt skal jeg have en assistent, men indtil da får jeg hjælp andre steder fra.
- Bookingerne til mine kurser er der andre der tager sig af nu
- Jeg har opsagt en aftale med et firma, der drænede mig, og som jeg brugte megen tid og energi på
- Jeg har erkendt at jeg bruger for megen tid på økonomi/regnskab, så jeg har fundet verdens bedste regnskabsfirma der står for det nu.
- Jeg har skåret alle oversprings-aktiviteter væk (nye hjemmesider mm)
- Jeg har strammet op på, hvornår jeg besvarer mails, så alle bliver set og besvaret
- kort sagt, jeg skærer væk og udliciterer opgaver, så jeg kan bruge tid på det der virkelig betyder noget for mig – mine nære og mine kunder.
Jeg er tilbage og er klar til at besvare spørgsmål, pleje mine kunder/dig, som er grunden til, at jeg ELSKER mit arbejde!
Håber vi ses!
KH Judi
Det lyder godt, men jeg håber du får tid til bloggen, jeg elsker nemlig at se hvad du finder af både sjove og lækre ting!
Tusind tak, Trine. Nej, bloggen bliver! 🙂